سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین شرف است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :5
کل بازدید :108015
تعداد کل یاداشته ها : 123
103/2/5
1:59 ص

کوه های یخی در قطب جنوب و شمال معمولا به رنگ سفید هستند و هنگامی که اسم کوه یخ به گوش ما می رسد ما بلافاصله به رنگ سفید آن فکر می کنیم. اما بهتر است با این حقیقت روبرو شویم که کوه های یخی رنگارنگ عجیبی در سراسر جهان وجود دارد که قدرت الهی را به انسان نشان دهد.

در اواسط ماه ژانویه 2013 شخصی با نام مستعار "راندبال" عکسی عجیب را در فضای اینترنتی منتشر کرد. عکسی عجیب از کوه یخی با رنگ سیاه که مورد توجه مردم سراسر دنیا قرار گرفت.

 بعد از انتشار این عکس، چند پژوهشگر کانادایی توضیحاتی را درباره کوه های یخی منتشر کردند که در نوع خود جالب توجه است. این دانشمندان با بیان اینکه رنگ این کوه یخی غیر عادی نیست افزودند درست است که بیشتر کوه های یخی سفید هستند اما کوه های یخی می توانند قهوه ای، سبز، آبی و حتی ترکیبی از چند رنگ باشند و این چیز عجیبی نیست.
می توانید چند نمونه از کوه یخ های رنگی را در پایین مشاهده کنید:





  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سالهاست میروم بر لب ساحل اما ساحل هم میشکند میگوید من هم مثل تو ام. لب به لب میخرد و گوید ز اسرار دلم چه کسی میداند راز عالم در چیست؟ تا رسم هر که بگویم دل من او بگوید دل من تا رسم بر لب ساحل ، ساحلم میشکند میگوید من هم مثل تو ام عزیزان هرچند ما تازه کاریم سری به ما بزنید. با تشکر